τα φώτα πέφτουν κι εγώ δεν βλέπω την τύφλα μου

“μια απεικόνιση ενός ερωτικού τριγώνου που συγκλονίζει με την απλότητα και την ευθύτητα της”
μισούσε τις
μεγάλες προτάσεις
τις περίεργες λέξεις
τις κουραστικές απαντήσεις
πιο πολύ από μένα
και όταν είπα
σε φοβάμαι πιο πολύ
κι απ’ τους φασίστες στο δρόμο
χάραξε στην πλάτη μου
μια πρόταση
που ακόμα δεν έχω τολμήσει
να διαβάσω σε κάποιον καθρέφτη
“οι ερμηνείες τους θα συγκινήσουν ακόμα και τους πιο σκληρόκαρδους”
ας μιλήσει ένα άλλο στόμα
για όλα αυτά
κι ας μην τα μάθουμε ποτέ
δεν πειράζει
να το λες
μέχρι να το πιστέψεις
χραπ
χρουπ
δεν πειράζει

One Response to “τα φώτα πέφτουν κι εγώ δεν βλέπω την τύφλα μου”

  1. πειράζει

Leave a Reply

