6. Δεύτερο Χέρι

Διόρθωσε
Φτιάξε
Φέρε και τρίψε
Τη μπάντα πνίξε
Προσπάθησα
Προσπάθησα
Αγνόησα το ραγισμένο λευκό κόκκαλο
Τα δόντια που έπεσαν απ’ το εγκεφαλικό
Τον εγκέφαλο που κυλάει πάνω στη λόγχη
Από το τραύμα στου ματιού την κόγχη
Καταιγισμός από πέτρες
Πέρα απ’ τις οθόνες
Πέρα απ’ τις ασπίδες
Ένιωσα το καρφί να μπήγεται στην τροφή μου
Ενώ ένιωθα το καρφί να μπήγεται στο χέρι μου
Ταμ ταραράμ
Θεέ μου και φέρε
Τη μπάντα πνίξε
Προσπάθησα
Προσπάθησα
Τι;
Όταν δεν ακούς το βέλασμα όλη νύχτα
Αλλιώς χαϊδεύει τις χορδές της καλύβας του
Πότε;
Αυτό που δεν μπορείς να δείς είναι
Το μικρό της στόμα
Που στριγγλίζει και τσιρίζει απ’ τα γέλια
Παρατάει
Κάθε μικρό δαχτυλάκι του ποδιού
Καθέ μικρό δαχτυλάκι του χεριού
Άστους να χαθούν μέσα στο σκοτάδι
Τα παντελόνια ποτισμένα απ’ το πιπί
Το σκισμένο φόρεμα απ’ τη λάσπη
Κανείς αστράγαλος στις πύλες του δειλινού
Δεν πρόλαβε ποτέ την αυγή
Το κοινό περιμένει
Το κοινό του περιμένει
Το κοινό του περιμένει
Το κοινό του περιμένει
Κανένα Φάντο παιγμένο ζωντανά απ’ την χώρα που κέρδισε πέρσι
Δώδεκα κουνελάκια σε μια κρύπτη για εννιά νέες βδομάδες
Το κοινό περιμένει
Το κοινό του περιμένει
Το κοινό του περιμένει
Το κοινό του περιμένει
Και θα μου πιάσει τα δάχτυλα του ποδιού
Και θα μου πιάσει τα δάχτυλα του χεριού
Τα παντελόνια ποτισμένα απ’ το πιπί
Το σκισμένο φόρεμα απ’ τη λάσπη
Παντοτινά
Παντοτινά
Παντοτινά
Παντοτινά
Διόρθωσε
Φτιάξε
Φέρε και τρίψε
Τη μπάντα πνίξε
Προσπάθησα
Προσπάθησα
Αγνόησα το ραγισμένο λευκό κόκκαλο
Τα δόντια που έπεσαν απ’ το εγκεφαλικό
Τον εγκέφαλο που κυλάει πάνω στη λόγχη
Από’ το τραύμα στου ματιού την κόγχη
Καταιγισμός από πέτρες
Πέρα απ’ τις οθόνες
Πέρα απ’ τις ασπίδες
Ένιωσα το καρφί να μπήγεται στην τροφή μου
Ενώ ένιωθα το καρφί να μπήγεται στο χέρι μου

original.

Leave a Reply

