αν εδώ ήταν κάπου

μια ώρα μη διαπραγματεύσιμη
αφού έχεις επιστρέψει από ταξίδι και κανονικά θα έπρεπε να κοιμάσαι γιατί είναι μια ώρα έξι παρακάτι που δεν είναι σχεδιασμένη για τίποτα
σίγουρα όχι για πολλές σκέψεις
σκέφτομαι όμως αντανακλαστικά και χωρίς πολύ ειρμό: gps, συστήματα χαρτογράφησης, τελείες που αναβοσβήνουν σε χάρτες, διαδρομές σε χάρτες που τέμνονται (ή δεν τέμνονται)
γενικά συστήματα οργάνωσης του χώρου
τρόποι να προσδιοριστεί το που ακριβώς είμαστε
που έχουμε βρεθεί πού θα πάμε κοκ
θα μπορούσα ίσως να ήμουν καλός να χαράζω διαδρομές να βρίσκω που ακριβώς συναντιούνται πού απαλλάσσονται η μια από την άλλη
αλλά δεν θέλω να είμαι καλός σε τίποτα τέτοιο, όχι και κάτι ακόμα που θυμίζει ντετερμινισμό, προς θεού
αυτό το πόστ ήδη έχει αρχίσει να θυμίζει το πώς γράφεις νομίζω, δεν ξέρω τι να νιώσω γι’ αυτό αλλά η ώρα μου φαίνεται μια καλή δικαιολογία
κι έτσι κι αλλιώς αύριο επιστρέφω στη γλώσσα μου

κι όσο για τους χάρτες το λέει και το τραγούδι:

2 Responses to “αν εδώ ήταν κάπου”

  1. αυτό το έχω πάθει κι εγώ

  2. μπήκα να το διαβάσω ακόμα μια φορά. Says:

    αλλά δεν το βρήκα. που είναι το προηγούμενο κείμενο; Γιατί το έβγαλες, ήταν καταπληκτικό…

Leave a Reply

